20130717

Candid මංගල ඡායාරූප රැසක්











මම මුලින්ම
Candid ඡායාරූප තියන
වෙඩින් ඇල්බම් එකක් දැක්කෙ
ගාල්ලෙ යාලුවෙකුගෙ වෙඩින් එකකදි.
ඒක ප්‍රසාද් සමරසේකර විසින්
යාලුකමට කරල දුන්න වෙඩින් ඇල්බම් එකක්.

ඔහු මල්පෝච්චි අස්සෙන්,
ගස් අස්සෙන් ඉතාම ලස්සණට
ඡායාරූප අරන් තිබුණා.

මංගල ඡායාරූප ශිල්පීන්
වෙඩින් එකක් එනතුරු ඉන්නෙ නැතුව
පාරෙ යන වෙලාවට
Candid ඡායාරූප අරන් හුරු වුණා නම්
මංගල සාදයෙදි ඉබේටම ක්ලික් වෙයි.

Photos found from Internet.










 

 
 

































http://blget.murakamiphotography.co.uk/blog/2009/et-candid-wedding-photography-hampshire.jpg

 http://www.inforats.com/wp-content/uploads/2011/04/candid-wedding-photography.png
------------------------------------------------------------------------
බටහිර වෙසෙන ශ්‍රී ලාංකික මංගල සාද ඡායාරූප ශිල්පි කොලින් 
මිරර් ආර්ට්ස් සමග කරණ ලද සාකච්ජාව ප‍්‍රධාන වශයෙන් 
මංගල ජායාරූප කරණය සහ වර්තමාන ජායාරූප කලාව පිළිබඳව කරණු ලැබූවකි. 
මේ ඔහු සමග කරණ ලද සාකච්ජාවෙන් කොටසකි.

2004 දී තමයි මගේ විභාගයේ අවසන් අදියර සඳහා 
කොටස් තුනකින් යුක්ත ප්‍රොජෙක්ට් එකක් කරන්න ඕන වුණේ.
එහි එක් කොටසක් සඳහා මට වුවමනා වුණා 
නැචුරල් වෙඩින් එකක පින්තුර ගන්න. 
ඒ කියන්නෙ අපි මොඞ්ල් කෙනෙකුට අන්ඳවන්නෙ නැතුව 
ඇත්තටම විවාහ වෙන යුවළකගේ ෆොටෝ ගන්න.
ඊට පසු මම එහි තිබුණ රූපලාවන්‍ය ගාරයක් සමග කතා කළාම 
ඒ අය කිව්වා වෙඩින් එකක් තියෙනවා 
හැබැයි මනාලියගෙන් අහලා කැමති නම් කියන්නම් කියලා. 
කොහොම හරි මට ඒ අවස්ථාව ලැබුණා. 
එහි ප‍්‍රධාන ඡයාරූප ශිල්පියාට බාධාවක් නොවන විදිහට ෆොටෝ ගන්න. 
මම එයට සහභාගි වෙලා තුන්වන පාර්ශවයක් හැටියට 
හොරෙන් ෆොටෝ ගත්තා. 
ඒ ගත්ත ඡයාරූප ඩිවෙලාප් කරලා බැලූවහම
 මටම එහි වෙනසක් තේරුණා . 
මොකද අපි තියලා ගන්න ජායාරූප වලට වඩා එහි වෙනසක් තිබුණා. 
ඊට පස්සේ මම මගේ වෙඩින් ජායාරූප සඳහා
 එය මගේ ක‍්‍රමයක් විදිහට භාවිතා කළා. 
ඒ කියන්නෙ උත්සවය ගලා ගෙන යන්න ඉඩදිලා 
හැංගිලා ෆොටෝ ගන්න එක. 
ඊට පස්සෙ ලංකාවට එන්න ලෑස්ති වෙලා 
මගේ යාඵවන්ට එවා පෙන්නුවහම 
මට තේරුණා එය ගොඩක් හොඳයි කියලා.

මම ලංකාවෙදි බොහෝ වෙලාවට දැකලා තියෙන්නෙ 
අපේ අය අනුගමනය කරන එකම ක‍්‍රමවේදයක් 
කපල් එක අපට අව්‍යශ විදිහට තියලා ෆොටෝ ගන්න එක. 
මම ඒක හරි කියලා දකින්නෙ නැහැ. හැබැයි එහෙම කියලා මම කියන්නෙ නැහැ 
මම ඒ වගේ ෆොටෝ කරන්නෙ නැහැ කියලා. මම ඒ වගේ ජායාරූප කරනවා 
හැබැයි එක්කො වෙඩින් එකට ඉස්සෙල්ලා, 
නැත්නම් පස්සේ .කපල් එකට අවශය නම් පමණයි. 
මොකද පෙළ පෙළපාලියක් යන කොට 
අපිට ෆොටෝ ගන්න බැරි වුනොත් 
අපි ආයේ පෙළපාලිය ට එන්න කියන්නෙ නැහැනේ. 
-කොලින්
http://mirrorarts.lk/media/k2/items/cache/358873fad4914931314b94f2036b503a_S.jpg
From http://mirrorarts.lk/interviews/item/94







1 comment: