ඔවුන් ඡායාරූපයෙ අනන්යතාවය බිලිදීලා
සන්සුන් ඡායාරූප පෙන්වනවා.
සන්සුන් ඡායාරූප පෙන්වනවා.
.
ලංකාවෙ ඡායාරූප ශිල්පීන් බහුතරයක්ම
පහළ තියන විදියෙ ක්රොප් එකක්
තමයි කරන්නෙ.
මුල් ඡායාරූපයෙන් එන
යාතිකාවක ස්වරූපය
මෙහි නැහැ.
මේ මිනිසා ඇයට පහර දෙන්න හදනවා
කියාත් හිතෙන්න ඉඩ තියනවා.
මුල් ඡායාරූපයෙ පසෙක සිටින්නේ
ඇයගේ සැමියා විය හැකියි.
ඔහු බටහිර ජාතිකයෙක් වුවත්
මේ කාන්තාවට ඉඩ දුන්නා විය හැකියි.
ඔහු කවරෙක් වුවත්
ඔහු ඉන්නා ඉරියව්ව නිසා
ඔහු සාවධානව හිඳීම නිසා
ඔහු මේ සිදුවෙන දේට
අප්රසාදයක් නැති බව පෙනෙනවා.
ස්ටීව් රූප ගත කරන්නේ
ප්රධාන සිදුවීම විතරක් නෙමෙයි..
ඔහු අපට අවට සිදුවෙන දේත්
වාර්තා කරනවා.
ඔහු මධ්යස්ත වාර්තාවක් දෙනවා.
අපිට නිදහස දෙනවා.
ඔහු අපට බලපෑම් කරන්නේ නැහැ.
ඒත් ඔහුගෙ ප්රකාශයක් තියනවා.
අනිත්යය ඔහු දකිනවා.
ලංකාවෙ ඡායාරූප ශිල්පීන් බහුතරයක්ම
පහළ තියන විදියෙ ක්රොප් එකක්
තමයි කරන්නෙ.
මුල් ඡායාරූපයෙන් එන
යාතිකාවක ස්වරූපය
මෙහි නැහැ.
මේ මිනිසා ඇයට පහර දෙන්න හදනවා
කියාත් හිතෙන්න ඉඩ තියනවා.
මුල් ඡායාරූපයෙ පසෙක සිටින්නේ
ඇයගේ සැමියා විය හැකියි.
ඔහු බටහිර ජාතිකයෙක් වුවත්
මේ කාන්තාවට ඉඩ දුන්නා විය හැකියි.
ඔහු කවරෙක් වුවත්
ඔහු ඉන්නා ඉරියව්ව නිසා
ඔහු සාවධානව හිඳීම නිසා
ඔහු මේ සිදුවෙන දේට
අප්රසාදයක් නැති බව පෙනෙනවා.
ස්ටීව් රූප ගත කරන්නේ
ප්රධාන සිදුවීම විතරක් නෙමෙයි..
ඔහු අපට අවට සිදුවෙන දේත්
වාර්තා කරනවා.
ඔහු මධ්යස්ත වාර්තාවක් දෙනවා.
අපිට නිදහස දෙනවා.
ඔහු අපට බලපෑම් කරන්නේ නැහැ.
ඒත් ඔහුගෙ ප්රකාශයක් තියනවා.
අනිත්යය ඔහු දකිනවා.
ඔහු අපිට අනිත්යය පෙන්වනවා..
ඔහු ගල් පිළිමයක් ඡායාරූප ගත කරලා
ඒක කිරිගරුඬ පිළිමයක් වගේ
මවා පෙන්වන්න උත්සාහ කරන්නෙ නැහැ.
ඔහු කරන්නෙ
පවතින සියල්ල
ඒ තියන විදියට
පුලුවන් තරම් දුරට
සමබරව තියා ගැනීමයි..
ඒක කිරිගරුඬ පිළිමයක් වගේ
මවා පෙන්වන්න උත්සාහ කරන්නෙ නැහැ.
ඔහු කරන්නෙ
පවතින සියල්ල
ඒ තියන විදියට
පුලුවන් තරම් දුරට
සමබරව තියා ගැනීමයි..
ඔහු විලාසිතා නිරූපන ශිල්පිනියක් සේයාරූ ගත කළත්
විලාසිතා නිරූපන ශිල්පිනියන් තුළ දකින
කෘතිම වේශ නිරූපනය ඔහුගෙ සේයාරුවේ නැහැ.
විලාසිතා නිරූපන ශිල්පිනියන් තුළ දකින
කෘතිම වේශ නිරූපනය ඔහුගෙ සේයාරුවේ නැහැ.
ස්ටීව් මැක්කරි
මගේ ප්රියතම ඡායාරූප ශිල්පියා වෙන්නෙත්
ඒ නිසයි..
අපේ ඡයාරූප ශිල්පීන් බහුතරයක්
වර්ධනයක් නොවෙන්න
ප්රධාන හේතුව ඔවුන්ගෙ සජීවී ඡායාරූප
ඔවුන් ක්රොප් කිරීමෙදි සහ සංස්කරණයෙදි
විකෘති අංගවිකල ඡායාරූප කරන නිසයි.
ඇත්ත ඇති සැටියෙන් දැකීමත්
ඇත්ත ඇති සැටියෙන් පිළිගැනීමත්
මොන ක්ෂේත්රයක කෙනෙකුට වුණත්
වැඩ කරන කොට පහසුයි.
අපි අපෙන් යමක් එකතු කිරීම
දෙවැනි කාරණයක්.
කලාත්මක නිර්මාණයකදි වුණත්
පදනම ඇත්ත නෙමෙයි නම්
නිර්මාණය බොල් නිර්මාණයක්..
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Photos by Steve McCurry
No comments:
Post a Comment